مطالب محبوب

بازی های سرگرم کننده ورق SolSuite 2015 15.9

SolSuite شامل ۵۹۲ بازی سرگرم کننده با ورق می باشد که حتما برخی از آن ها را در بازی های پیش فرض ویندوز خود دیده اید . این بازی ها در دسته های مختلفی همچون Spider solitaire, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Yukon, Monte Carlo, Canfield, Gaps و بسیاری دیگر موجود می باشند که با نصب این برنامه ، تمام این بازی ها را در اختیار خواهید باشید . شما می توانید تمام محیط بازی همچون پس زمینه ، صداها ، انیمیشن ها اشاره گرها و … را شخصی سازی کنید تا از بازی لذت ببرید .

SolSuite , SolSuite 2015 15 , 9 , بازي ورق ويندوز, بازی های ورق , دانلود SolSuite , دانلود بازي SolSuite , دانلود بازي كارت , دانلود بازي كم حجم, ورق ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Styx Master of Shadows pc cover دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی بسیار کم حجم پرندگان خشمگین-Angry Birds Star Wars 3

دانلود بازی بسیار کم حجم پرندگان خشمگین-Angry Birds Star Wars 3

دانلود بازی بسیار کم حجم پرندگان خشمگین-Angry Birds Star Wars 3

 با سلام خدمت دوستان گلم امروز می خوام یکی از پر طرفدار طرین بازی های جهان بهتون معرفی کنم.اسم این بازی انگری بردز یا پرندگان خشمگین است این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و یکی از پر فروش ترین بازی های سال 2014 شده است امید وارم از  این بازی خوشتان بیاید.

,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم شده ی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

دانلود بازی کم حجم شده ی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands

Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.
دانلود بازی ایرانی در ادامه ی مطلب...

دانلود بازی کم حجم شده ی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands , بازي اکشن , بازي ترسناک , بازي شاهزاده ايراني , بازي کامپيوتر , بازی شمشیری زنی , دانلود Prince of Persia 5 The Forgotten Sands , دانلود بازي , دانلود بازي شاهزاده ايراني , دانلود بازي کامپيوتر , دانلود بازی شاهزاده ایرانی 5 , دانلود بازی شمشیری ,

ادامه مطلب / دانلود

دانلود بازی کم حجم Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 برای PC

دانلود بازی کم حجم Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 برای PC

این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

دانلود بازی کم حجم Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 برای PC , دانلود Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 , دانلود اپیزود اول بازی Broken Sword 5 , دانلود بازی رمز آلود 2013 , دانلود بازی فکری 2013 , دانلود بازی فکری کم حجم برای pc , دانلود قسمت 1 بازی Broken Sword 5 , دانلود مجموعه بازی Broken Sword 5 , دانلود مستقیم Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 , دانلود نسخه FLT بازی Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 , دانلود پک بازی Broken Sword 5 , دانلود کرک FLT برای Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 , دانلود کرک سالم بازی Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 ,

ادامه مطلب / دانلود

صفحات سايت

تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها